Heeeerrrrreeeeegggguuuuuddddd......

Det har gått ett halvår sen jag skrev här sist.
Mycket vatten har runnit sen dess kan jag säga...
Ja, kan summera lite dårå;
Januari; Robin fyllde 6 år och allt förflöt på.
Februari; hade kalas för en stor kille, Jesper som fyllde hela 15 år.
Mars;
April; började jobba på nya fritidsgården med att städa. Inte mycket men ändå.
Maj; Städade.
Juni; Städade, skolavslutning, Robin gjorde sin sista dag på Blåklockan så
nu börjar ett nytt äventyr till hösten ; SKOLAN! Så nu har jag inga småbarn
längre, helt sjukt juhu.....
Juli; har inte börjat, den börjar imorgon och det är i den månaden jag fyller
tant..... Nä, skoja bara 40 är ju det nya 20!!!!! Men även om jag känner mig
som 20 så är inte kroppen riktigt med längre. Har ont i min axel (skada sen länge)
börjar få ont i tumlederna, ska ta mig till läkarn för att få det kollat men det
är så mycket annat som oxå behöver göras.
Ja vad ska man mer säga, det känns helt skumt att det är 1 juli i morgon
och jag har ännu inte badat, dock har ungarna gjort det, men vädret är
ju inte sånt så man springer benen efter sig för att komma först till stranden.
Ja, ja det blir väl bra endera dan....
Nu ska jag ta och borsta mina gaddar och krypa ner i loppebingen, det finns
ju inget att se på på dumburken.....
Det som inte blir gjort idag kan man göra imorgon!!!!!

Kommentera här: