så....

har dagen kommit och gått :)
Min 40 års dag.
Den dagen började med att mannen sa Grattis på morgonen, sen ringde Bodil och efter det mamma med bihang, de sjöng så fint ;) Lite senare kom blommor från mamma med bihang, jättefina.
Dagen gick och mannen min kom hem, med 40! röda rosor och en jättefin klocka. Tack min älskling.
Sen var det plock och pill inför kalaset på lördagen, nu var det lite bortfall men det gick bra.
Tog ut köksbordet och dukade ute, sen hade jag mammas och min strykbräda som bord till maten, bjöd på paj, sallad och tårta, det var gott!
Jag fick en platt-tv till sovrummet, presentkort på allum, pengar, presentkort på panduro, ett halsband och ett kit till att baka cupcakes :)
Pengarna är redan använda, till en tassimomaskin :)
Presentkortet delvis använt, en dramaten till mig :) Har länge velat ha en sån, så nu är jag tant ut i fingerspetsarna, men det gör inget :) Har pengar kvar på det, får se vad jag hittar, det ska kännas rätt oxå.
Cupcakes har jag inte gjort än......
Denna vecka har bjudit på mycket sol och en del bad för kidzen, idag har det regnat dock ;(

Kommentera här: