Onsdagsstress.....

Kan man inte säga att jag haft...
Har haft en bra dag, började med jobb (dock blev jag lite irriterad där)
sen hem och plocka en sväng innan jag och E åkte för att plocka upp
mamsen och de små kidzen för att åka till sjön.
Väl där så var mamsen lite si o så om hon skulle bada men hon
tog på sig baddräkten och stod vid stegen, jag tog då fram kameran
och hon blev lite "nej tar du kort, nä sa jag, jag filmar :) DÅ blev det
fart på henne och hon badade.....hihi
Sen var vi hos mormor en sväng, köpte en glass och satt ute lite.
När vi gjort det så åkte vi hem och jag började baka, så det har
blivit ett lass bullar, en sockerkaka och en "smulpaj"....
Sen middagsmat och efter det gick luften ur mig, så nu ska jag
snart ta mitt onda huvud och krya ner.
Kramizzzzz

Kommentera här: