Mår skit...:(

Kan man säga.
Har idag varit på möte på af, trodde det skulle vara jag och min handläggare men tji fick jag
det var en till med och de mer eller mindre idiotförklarade mig för att jag inte "tog" jobbet
som de skickade mig till.
Jag var där på intervju och de behandlade mig som ja, vad ska man säga, de konstaterade
att de inte ville ha mig, men till af har de sagt att jag inte visade mig entusiastisk inför jobbet.
men vem hade gjort det, städa 75 arbetsbodar/vecka och äta din lunch i bilen :(
De sa iaf till mig att vi går inte vidare med dig, ska jag då be på mina knän om att jo men
ta mig, jag kan jobba si o så.... Ev ett städjobb på en skola mellan 15-18 varje dag, men
som jag sa jag har svårt för det, jag sa inte nej, utan jag sa att jag har svårt för det pga av
barnen.
Det känns som jag snart ger upp, men nu ska jag se om jag kan få in en fot på vikarien.se,
jag har svårt att jobba så men kan jag komma ifrån af så....
Mår riktigt blä, men imorgon är en ny dag.....
1 Jessica:

skriven

Nä fy! Kram på dig Annica! Jag bävar för januari när jag ska ut och söka jobb samtidigt som det är besparningar och anställningsstopp inom vården :/ Sköt om dig <3

Kommentera här: