Tjena alla monsterdiggare....

jaha, dagen idag börjar med att man ser en herrans massa poliser med full mundering
ute på gården kl 6, kändes lite skumt kan man säga.
Sen har vi varit och handlat lite, jag och lillefar.
När vi kom hem satte jag mig och gjorde ett kort som Eva beställt, fick lämnat det
till henne när vi kom ner till skolan.
På tal om skolan, så ja vad ska man säga..... Vi fick pratat med rektorn och det var
väl ett sådär samtal, men jag fick iaf lite sagt vad jag ville men inte helt. Nu skakar
vi av oss det, fokuserar på att det är skolavslutning nästa vecka och därefter SOMMARLOV!!!!
Hoppas nu värmen kommer och stannar, men då klagar jag väl på den.....
När jag hittade sessan efter vi pratat med rektorn så hade hon gjort illa foten, var lite
ledsen och hoppade på ett ben hem mer eller mindre. Väl hemma så la hon foten
högt och nu så är det nog rätt bra.
Nu sitter jag och väntar på att BB ska börja, igentligen vill jag inte följa det men
med en göteborgare med så går det inte att komma ifrån att man vill se hur det
går. Nu är det sista veckan och sen blir det lugnt. Då får vi hoppas det kommer lite
bra filmer ist.
Imorgon är det en stor dag, min älskade mams går i pension efter en herrans massa
år på östra. Tror det blir bra för henne men det kommer kännas konstigt att inte ringa
dit och söka henne utan bara förlita sig på att hon är hemma eller på mobilen.
Jag ska såklart dit och vara med på hennes avtackning, kommer nog bli lite tårar är
jag rädd. Är så sjåpig när det kommer till kritan.
Nu är det dags att göra sig iordning för att titta på tv och sen krypa till kojs :)
Over and out!!!!!

Kommentera här: