Minnen....

Mycket minnen just nu.
Det ska vara demonstrationer i Gbg idag, ang mosken på Hisingen.
Polisinsatsen har inte varit större sen EUtoppmötet som var här -01,
och då var det poliser överallt, folk som bråkade, brände bajamajor
och bussarna gick inte. Jag och J o E hade varit i slottskogen, skulle
åka hem med en i vagn och en på ståbräda. Då kom inte bussen :(
Vi fick gå från slottskogen, genom stan och all oro, ner till centralstationen
och ta tåget hem. Det var tufft och jobbigt att vara i en sådan
situation med barn. Så det känns lite oroligt idag, Sessan skulle
varit på kalas på lekobus men vi vet inte hur vi ska göra.
Sen så kom minnen över mig från ungdomen, tänk att man snart
är 39 och nästa år 40, vart har tiden tagit vägen?
Minns mycket av när man var ung och ute och "busade" fast
jag var snäll och gjorde inte så mycket dumt. Jag var mest
chaufför (när jag fått körkortet) så Mannen min med kompisar
kunde festa. Och de gjorde de :) Kul hade vi och ibland saknar
jag den tiden. Tänk att jag träffade min älskling -88, han 15 och
jag 16 :)
Ja, ja.......

Kommentera här: