Ding dong....

pling plong, dagen har varit bra.
Ett; jag har tillbringat halva dagen med mamsen och mormor
och morfar, det var helt okej. Mormor o morfar var på gott
humör och vi hade med oss rabarberpaj, glass och jordgubbar,
det var mums :)
När vi varit där en bra stund fick vi för oss för att åka till Allum
och springa in på allum för att kolla efter kläder till mormor.
Det blev kappahl och vi hittade en skjorta, en tunika och ett
par byxor till henne, mamma hittade en skjorta för halva rea
priset, snygg.
Sen fick vi hämta hem Ronja för hon hade ont i ögonen, så
hon var lite ledsen. Körde hem mamma och sen ställde jag bilen
hemma och promenerade ner och hämtade Robin.
När vi kom hem så gick vi ut på gården, satt därute en bra
stund, skönt.
Mannen min kom hem, idag blev det fläsk, bruna bönor o
potatis till middag. Sen stack jag och handlade lite mys och
stack in på kappahl och köpte mig en skjorta jag med :)
Nu är det snart tv som gäller.
Ha en skön dag ;)

Kommentera här: