Så fruktansvärt tragiskt....:(

En underbar person, med glimten i ögat, alltid glad och positiv.
Hon var en person som finns i alla våra hjärtan.
Hon omkom igår på väg till Stockholm och en efterlängtad
semester i Marocko.
Vila i frid, älskade Angelica <3
Du är saknad av alla.
Så denna dag har varit i gråtens tecken,
fick reda på det genom att min älskade Eva ringde mig.
Vi var på väg och skulle handla och pratade om hur man skulle
klara av om det hände något, så får man reda på en sån här sak.
Vi gjorde ändå det vi skulle och åkte till backaplan.
Väl där så ringde min telefon igen och det var fröken Anna,
hon undrade om det fanns möjlighet till att hämta hem Ronja
för hon var så ledsen.
(Angelica var hjälpfröken i hennes klass)
Vi bara släppte det vi hade för händer och åkte tillbaka
till skolan och möttes av många gråtande barn,
vi var många föräldrar som kom och hämtade barnen.
Det har varit många tårar idag.
Nu ska jag ta hand om den lilla dottern och
lillebror som inte riktigt förstår varför hon är ledsen.
Kramiz
"Livet är väldigt orättvist"
1 Jessica:

skriven

Oj vad jag började gråta när jag läste ditt inlägg. Jag är så känslig. Läste om en bilolycka med en kvinna som omkom, gissar att det var samma som du nämner. Fruktansvärt.



Jag kanske kan komma förbi imorgon när jag åker hem från Slottis? Jag tror jag slutar tre är du hemma då? Kram

Kommentera här: