Jobbet slut...

Nu är det slut på jobbet och jag bjöd på ananaspaj igår. Fick jättefina blommor av jobbarkompisarna och även liljor i kruka av dagispersonalen med ett kort "saknar dig jättemycket" och så hade de skrivit redan under... Blev nästan ledsen, dock träffar jag dem mer för jag har några dagar i köket att jobba.
Annars rullar livet på och jag inser att tiden sprungit iväg för snart är det sommarlov för kidzen. Dock är ekonomin väldigt trängd men något ska vi väl kunna hitta på....
1 Jessica:

skriven

Är det hos dig jag ätit så god ananaspaj? Minns att jag åt en gudomlig någonstans men minns inte vart. Tråkigt att du slutar men vilken härligt avsked! Snart sommarlov här med o plånboken tom. Men man får tid tillsammans, det är det som betyder något. Kram

2 Cissan:

skriven

Så fint att de gav dig blommor. Förstår att du blev tårögd vännen. Hoppas att det ordnar sig med jobb snart.

kram

3 Jessica:

skriven

Tänker på er också, vi måste försöka ses nu när det är sommar o allt! Kram

4 Julia:

skriven

Glad midsommar gumman! Kram till dig och hela famijen!

5 Julia:

skriven

Fast mina halsband kommer inte vara i närheten av dina, du är så himla duktig!

Kram

6 Jessica:

skriven

Jag hade fyra barn i EN dag, måste få säga att jag är väldigt imponerad av jobbet du gör! Vad är en endaste dag, ingenting. Du är helt otrolig! Kram

Kommentera här: