Så förbaskat trött

Jag är trött på det ställe där jag jobbar, jag vet ju att jag inte får vara
kvar och det borde jag tänkt på. Men som det är nu har jag tappat
sugen för att göra mer än nödvändigt. Imorgon börjar de renovera
dagiset där jag städar och hur kul är det på en skala att städa
i byggdamm??? 
I två veckor kommer två av rummen att vara 
stängda och barnen är hänvisade till de rum som är kvar. De
ska vara där plus allt som stod i de två rum som är stängda, suck...
Allt som allt är det 30! barn vi pratar om.
Sen ska de besluta om vilken fortsättning det blir, det ska de göra
5 maj, alltså om två veckor. Då vill de göra köket och ett rum där bredvid, 
vart ska jag ta vägen då? De kommer ju inte kunna äta där eftersom köket
kommer vara avstängt, så jag kan ju inte diska. 
Så summan av kardemumman är att jag har ledsnat totalt...:(

Tjing

Kommentera här: