Som utlovat kommer här

En bild på mina älskade troll
Den lille är en mus och den stora är en kanin... Det syns eller???
Jag lever efter mottot den som spar han har, jag gick igenom mina gömmor och fann mönster till dessa underbara dräkter. Iväg och köpte fleece och satte mig vid symaskin...

Tjing på er....
1 Jenny & Benjamin:

skriven

Men... Vilka underbara små djur... 'kär'

Fina dräkter på finfina barn.

När ska vi ses egentligen? Saknar er ju.

2 Jessica:

skriven

Hallegod, vilka fina barn! Du är så duktig, önskar jag kunde vara hälften så kreativ som du är! Jätte fint!

3 Bodil:

skriven

Jag håller med Jessica, fina barn och hälfen av din kreativ hade räckt för mig oxå.

Jag vill ses snart och hur ska vi få ihop det?

Ha det bra vännen.

En stor kram till er alla.

4 Anonym:

skriven

5 mormor till trollen:

skriven

jättefint

tycker en stolt mormormor

6 Lena:

skriven

Men jisses vad fina de är :)

Annica, Ronja är ju en kopia av dig nu när hon har glasögon sötungen



Kram Lena

7 Bammie:

skriven

Oj vad duktig du är. Så söta ungar och dräkterna är ju hur fina som helst.

Kram till er alla.

Kommentera här: