Tiden rinner iväg och vi med den

Gud vad tiden går fort. Denna vecka har varit hektisk med lämning på dagis, jobb och hämtning på dagis.
För att uppdatera lite.
Måndag var pappa H hemma för det var hostigt, tisdag fick de gå till dagis och det gick okej, det var en lite deppdag för mig för min pappa (om han levt) skulle fyllt 60 år. Det är 20 år sedan han gick bort självförvållat, det känns lite tomt..:(
På onsdagen var de på dagis och så även igår, igårkväll var jag på tupperware party, alltid lite kul, det blev faktiskt två burkar trots att jag inte skulle igentligen, men jag fick lämnat in en burk oxå. En barntallrik som gått sönder, bra när man kan göra så.
Planer för idag är handling, lämna tillbaka en jacka, och handla en födelsedagspresent. Så jag får nog dagen att gå....
1 Bammie:

skriven

Usch och fy. Det måste vara jobbigt när förkylningarna snurrar runt så hos er alla. Jag hoppas att ni snart piggnar till igen. Lite minusgrader, sol och snö hade nog gjort susen.
Kramar till er alla.

Kommentera här: