11 år, ja

så gammal blir vår store fis idag. Tänk att det är 11 år sedan vi var på BB och väntade. Till slut efter ett tufft dygn så beslutades det om snitt och klockan blev halv nio innan han kom. Jag låg på britsen med sladdar lite överallt och de var så snälla. Jag berättade att min mamma jobbade på röntgen och hon jobbade kvällen, då tar de fram telefonen och ringer och berättar för henne att hon blivit mormor. När jag kom ner till rummet så satt mamma där med första barnbarnet i famnen och bara log. Vi var/är så lyckliga..:)

GRATTIS till vår goa 11-åring.....
1 Johanna:

skriven

Åh, grattis grattis! :) Ha en bra dag!

2 Bodil:

skriven

Grattis till 11åringen!
Kram=)

3 Jenny & Benjamin:

skriven

Stort grattis till hela elva år som mamma.
Många kramar från oss.

4 Bammie:

skriven

Oj oj vad tiden går. Redan 11 år sedan. Jag minns det som det var igår. Kram till er alla.

Kommentera här: