Herredumilde......

Vilken skum vecka det varit.
Måndagen var okej, Robin var hemma och vi fick gjort en del.
På kvällen var det föräldramöte och det är ett möte jag aldrig kommer glömma.
Det var nämligen sista gången vi såg hjälpfröken.
Men i det stora hela var det ett okej möte.
På tisdagen så hade de stora kidzen spårdag och när den var slut
så gav alla barnen i Ronjas klass fröken Angelica en kram och
ett "hej då - trevlig resa".
På onsdagen så var det fullständig kaos, barnen fick reda på tidigt att
det hade inträffat en olycka och att Angelica var borta.
Fritidsfröken berättade att det var fullständig kaos i klassrummet
och vi åkte ju som sagt och hämtade hem Ronja tidigt.
Många tårar, många konstiga känslor, och många många goa
minnen av denna underbara tjej.
Sen så var det jobbigt på kvällen så de små fick sova hos mig
och pappa H sov i soffan.
På torsdagen så följde jag Ronja till skolan och var med en stund,
sen lämnade jag Robin och gick tillbaka och tog med tösen till
minnesrummet de ordnat. Det var så vackert.
Många tårar även på torsdagen, på fredagen så ville
hon gå själv med bröderna och så hämtade jag henne och kompisen
efter skolan.
Det blev en knasig eftermiddag med spring hit och dit men det löste sig till slut.
På kvällen ville båda de små sova hos oss så det blev lite ommöblering så vi kunde
göra så.
Vi sov gott och vaknade av att Ronja sjöng för pappa H, han fyller år.
Han fick lite hemmagjorda saker av Ronja och en liten radiostyrd
helikopter av oss.
Nu ska vi snart göra mat och sen är det slappa som gäller.
Kram på er därute!!!

Kommentera här: