Robinson ja....

Eller nä, det var inte det slut jag ville ha. Kan ju inte vara kul att sitta i final med en som man röstat
ut tidigt. Tycker det blev ett väldigt trist slut, hade varit roligare med en tävling, det är mer riktigt.
Men men, nu är det slut och jag tycker inte det blev rätt....

Annars har dagen inte innehållit mycket, har varit rätt trött och känner mig sliten....

Snöar gör det och jag är så evigt trött på detta nu, men man kanske ska se det positivt, det kommer
komma en vår och då ska jag njuta som bara den.

Nu ska jag försöka få kidzen att sova, eller två av dem iaf.

Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
ge mig mod att förändra det jag kan
och ge mig förstånd att inse skillnaden....

Love you!!!

1 therese:

skriven

hej! vad gör du???

Kommentera här: