Lääännnggggeeesssseeeennnn

Skit va längesen jag skrev....Insåg det när jag gick in här.... Mycket har hänt och saker är inte som de ska :( 2013 slutade med att jag var jättesjuk och tappade min röst dagarna innan jul till några dagar efter, två veckor.... 2014 började med att allt var under kontroll, fram tills mamma åkte på semester 18/1. Jag körde dem till Landvetter o kände att rösten var på väg bort igen. Sen blev jag hemma för jag kunde inte prata. De hade hundvakt till Edvin, hon ringde mig alldeles förstörd, då hade Edvin blivit hundbiten av en större hund och jag fick åka och hämta för att åka till veterinären. Dränage o penicillin blev det. Sen blev älskade mormor dålig, jag åkte för att titta till henne då de inte fick tag på någon annan. Stefan o Eva tog med sig henne till sjukhuset på kvällen, torsdag, där blev hon kvar. Jag hämtade mamma på lördagskvällen, hon åkte till mormor på söndagen. Det kändes som allt var lugnt. På måndagmorgon 27/1 ringde hon och berättade att mormor var borta :( Blev så jobbigt, dessutom var min röst inte bra... Det följde mycket med att röja ur hennes rum, begravning och ledsamheter. När allt lagt sig så trodde jag att nu blir det bra....men nä, livet har bestämt sig för att trilskas....jag har fortfarande ingen röst... Sen 18/1 är rösten nästan noll, jag kan höras om det är lugnt runt men är det lite oväsen så hörs jag inte.... Det tär....

Kommentera här: