Herredumilde......

vilken j*vla dag det varit.
Jag tänkte att jag cyklar idag men det skulle
jag inte gjort, hade så ont i ryggen att det knappt
gick att cykla.
Men jag fick städat det jag skulle, var på ett ställe i
2,5 timma och nästa i 1,5 timma. Så när jag skulle
ta mig till tredje stället var det så fruktansvärt
jobbigt.
När jag kom fram till stället så kom min teamledare
och skulle visa en maskin som jag ska ha till entren,
det gick la sådär. Ont i ryggen och baxa en maskin
som väger ton känns det som, jag ska ha upp den
för en "ramp" men det gick inte, jag orkade inte få
dit den. Så jag vet inte hur jag ska göra med den.
Sen fick jag iaf städat de två sista för idag.
Men min kropp har sagt upp sig och det känns som
jag har prinskorvar till fingrar och stockar till ben,
ryggen känns oxå kan jag lova.
J är fortfarande sjuk, feber, hosta, ont i halsen och
snorar. Så det är väl bara en tidfråga innan någon
av oss andra får det.
Nu ska jag snart blänga på tvn...
Matsäck till lilla sessan är färdig för hon ska åka till
Universeum imon.
Grejer till frukosten är framme...
Disken i maskin och de andra är diskat...
SÅ jag kan med gott samvete ta rast nu....

Kommentera här: