Vila i frid <3

Älskade morfar.
Dagen idag kunde börjat bättre, jag vaknade av att telefonen
ringde kl 8,15. Flög upp och undrade vad som stod på.
Det var mamma i andra änden, hon berättade att morfar var
borta :( Hon och sambon var på väg hem från hunnebo och
hade redan kommit till Stenungsund, hon skulle bara hem
och lämna av sambon för att sen åka till mormor. Jag sa att
jag kommer, så jag gjorde mig iordning och åkte iväg med
tårarna rinnande. Jobbigt värre.
Kom så fram och de var där alla, nästan. Hemtjänsten gjorde
iordning morfar och vi fick ta farväl, han var kvar hemma.
Det var första gången jag kom i kontakt med en som var död,
det var en konstig känsla men samtidigt väldigt skönt. Jag fick
ta ett farväl.
Mormor blev väldigt ledsen och eftersom hon inte pratar så det
blev det tufft. Men det är ju livets gång och morfar mådde inte
så bra det sista.
Så idag har varit lite i dimma och med ett huvud som känts som
h*et.
Vila i frid älskade lilla morfar, jag vet att du har det bra nu.
Kram

Kommentera här: