Jobbigt.....:(

I perioder är det riktigt jobbigt men jag vet att lilla morfar
har det bra. Han var ju dålig ganska länge innan han gick
bort.
Livet går vidare.....
Idag har jag lämnat sommarpresenter till fröknar på dagis
och skola.
En påse med godis och ett litet mobilsmycke, hoppas de tyckte
om det. Så nu behöver jag inte tänka på det.
Imorgon ska vi hämta farmor Gun, hon ska få bo här några
dagar och vara med på kidzens skolavslutning. Mysigt. :)
Det är Robins sista dag imorgon innan sommarlov, sen har han bara
ett år kvar på dagis innan skolan tar vid, hua, vad hände?
Min lillefar, han är så stor nu och den store grabben är nästan
längre än mig nu, stoppa tiden lite, jag hänger inte med.
På fredag är det skolans avslutning och sen är det SOMMARLOV :)
Nu ska jag snart krypa ner i min goa säng :)
Morfar
Lilla morfar
vem var som du?
Ingen i hela världen <3

Kommentera här: