Tankarna har gått...

till lilla pappa idag, det är snart 23 år sedan du valde att inte vara med oss
längre.
Annars har dagen varit bra, sessan var hos mormor, Gösta, Edwin och Carro.
Hon valde dock att komma hem igår kväll då hon inte är så bekväm med att
sova borta.
Nu har vi tagit kväll och snart är det ensam mamma söker = mys :)
Tycker de har fått tag på goa mammor iår, eller det är det varje gång men
extra denna gång :)

Så ha en skön kväll, för det ska jag ha....

Kramiz
"Tänk på att änglarna finns"
1 Bea:

skriven

Hej!

Tittar in för att ge mitt tack för ditt intresse av min utlottning.

Tyvärr, blev korgen inte din denna gång, men kanske ordnar jag en ny omgång och du kan få chansen på nytt!

Kram /Bea

2 Jessica:

skriven

Jag vet inte om det är så smart att skriva illa om en praktikplats på bloggen... men ibland kan man inte hålla sig. Kanske är dumt att skriva vart den är exakt om någon skulle ta illa vid sig. :/ Kram på dig

Kommentera här: