Usch, fy och blä...

Det är massa snö, kallt som attans och ingen vår i sikte...:(
Men man ska inte klga då vi har vår el i hyran och behöver inte betala för den, skönt.

Idag har vi bara varit, var tvungna att handla lördagsgott men annars
har vi bara tagit det riktigt lugnt, huvudvärk, frusenhet och allmänt blä....

Jag brukar läsa en blogg, som en kompis jag träffade när jag väntade lillfar,
skriver och hon har det rejält tufft och har således haft ett tag. Lider så med
henne och önskar jag kunde krama om henne riktigt hårt. Om du läser detta
J så vet du att jag finns, kanske kan vi fika någon dag?

Nu är det final i Robinson och det är spännande hur det ska bli, vem vinner
och vem försvinner?

Ja, nu ska jag försöka få kidzen att sova så jag kan mumsa lite gott sen, har
cyklat 20 min och tränat med magtränaren så jag kan unna mig det.

Kramizzzzz

Ta vara på livet- det går inte i repris.......

Kommentera här: