Fredag, ja det är fredag....:)

Hej hopp, fredagkväll är nog den bästa kvällen i veckan.....
Idag har alla kidzen varit hemma med pappisen, skolan stäng pga snön.
Jag jobbade till tolv på Robins dagis, städade där. Jag gjorde dock på
mitt sätt och inte på det sätt hon som städar där normalt gör. Jag vet
ju inte hur hon gör, så eftersom jag bara blev inkastad en dag så blev
det så. Nog för att jag känner stället eftersom alla barnen gått där,
men ändå. Jaja, det gick bra och jag tror att de blev nöjda.

Efter jag kom hem så åkte vi och handlade, så nu är frysen och kylen
full men plånboken ännu mindre :(

Sen var det hem och göra ordning mat, och iväg med Jesper till ett
inlines ställe för han ville testa sina inlines. H är och hämtar nu.

Nu ska jag slappa framför tvn, är trött efter veckan, jag har vaknat långt
innan klockan varje morgon så det har blivit lite jobbigt.

Ha det bäst, kramiz
"Det som göms i snö, kommer fram i tö"

Kommentera här: