Tänk om livet var.....

annorlunda, jag kan tycka att vissa saker som hänt i mitt liv skulle vara annorlunda.
Jag pratar ine om min älskade familj utan om vissa personer som bara har kommit
och försvunnit lika fort pga vissa anledningar. Känns skittråkigt...:( Vet inte riktigt
vad som har gjort det heller men jag finns här och jag bryr mig om de jag håller
av men jag kan inte hålla reda på allt om alla.
Igår blev vi lite fundersamma över en bil som av någon anledning gått av vägen
och kört ner en skylt alldeles utanför där vi bor. Skumt, det tog lång tid för polisen
att reda ut och nu sitter det polisavspärrning runt....
Nu på morgonen vaknade jag av liv i trappen och det var ambulansen som var här.
Hoppas det inte är något allvarligt med personen.
Så ja man kan säga att här händer grejer.....
Nu ska jag se om kidzen vill ha frukost.
Kram på er och ska ni ut i trafiken, kör försiktigt, ska ni på rean, ta det lugnt och
ska ni bara vara, njut!!!!!!
Kramiz

Kommentera här: