Jaha.....

Vad hände med denna vecka?
Vardagen har dragit igång med skola och dagis och även några
dagars jobb för mig.
Ja vad ska man säga, skolan är igång och nu är det en på högstadiet
som gäller, herregud, vad hände liksom?
Det ska nog bli bra, bara man kommer in i det.
Lillefar är tillbaka på dagis efter tio långa veckors ledigt.
De andra två är en i femman och en i tvåan, så ja
vi har att göra, men vi har valt det.
Idag har jag jobbat, storstädat "mitt" gamla hus på stället
jag var på förut, känns sådär kan jag säga för där är
så infekterat så hälften vore nog.
Ska in och jobba några timmar imon oxå.
Så ja, vardagen har kommit igång....
Dessutom känns det som hösten är här, hoppas
verkligen det kommer några fina dagar till, behöver ha
lite mer sol innan mörkret tar över.
Kramiz
"Var stolt över den du är"

Kommentera här: