Hur man än vänder sig har man rumpan bak.....

Jaha, nu har snart tredje veckan som jag jobbat gått. Det har gått bra. Dock så har denna veckan varit lite jobbig eftersom lillefar är sjuk, sessan är oxå lite krassig men lillefar var rejält dålig igår, idag är det bättre dock. Pappa H tycker det är lite tufft med att jag jobbar men det går. Nu är det bara tors och fred kvar, sen är vi lediga i tre dagar för skolan är stängd på måndag.
Vad ska jag berätta mer?
Nä, det finns inte så mycket, jag menar jag går upp, går till jobbet, kommer hem, är med kidzen och mannen, lagar middag, plockar undan och in i maskinen, tvättar lite, tittar på tv och sen däckar jag. Har sovit dåligt ett tag med mardrömmar om död och annat konstigt, förhoppningsvis blir det bättre snart men trött är jag.

Nu säger jag tack för idag, kramiz
/Annica

"kom ihåg gårdagen, dröm om morgondagen, men lev idag"

Kommentera här: