Fredag, me like :)

Ja, fredagar är det något speciellt med, men just denna kanske inte...
Imon är det dags för flytt för svärisarna, skönt men vemodigt. Vet ännu
inte hur vi gör...
Sen är det allum cup med allt vad det innebär, det är skit för vi fick vakt-
schemat igår och de har totalt sågat allt vad vi kom fram till på mötet
vi var på. Skit, skit, skit.... Vill inte :(

Ja, ja det går väl men känns så surt....
Igårkväll var jag och lämnade av en liten sessa som hade med sig luftmadrass,
sovsäck, godis och annat bjafs... Hon skulle sova över på skolan. Det var en lite
ledsen sessa jag lämnade och jag gick hem och bara väntade på att telefonen
skulle ringa, döm om min förvåning när jag vaknade imorse och telefonen hade
varit tyst :) Så det blev till att ta på sig och gå till skolan för att hämta, klockan
nio skulle vi hämta dem.
Kom dit ner och där lufsar en liten sessa runt i pyjamas, hon hade haft kul.
De somnade vid tio och sen så fick de väcka henne halv åtta, så det hade gått
kanon. Det kändes bra.
Nu har hon gått här och tjatat om att hon ville göra något,tex ringa kompis.
Men jag tyckte inte det för hon har varit iväg så mycket nu och det blir en tuff helg
även för de små kidzen.

Nu ska jag göra lite nytta innan pappa H kommer hem, skönt för han kommer tidigt
på fredagar.

/Tjing på er!!!!

Kommentera här: