Tisdag

Nu har snart tisdagen gått och eftersom jag had semester igår så tror
jag det är måndag.
Har gjort mitt dagsverk på jobbet och fick höra av en förälder (som jag 
gick i skolan med) att personalen hade höjt mig till skyarna när de 
hade föräldramöte. Känns konstigt men samtidigt skönt.
Nu har vi precis slukat middagen som bestod av makaroner och
köttfärssås med ost och bacon, gott!!

Nu ska jag duka av och sen ska jag greja lite innan det är
dags för läggning av troll.

Tjing
1 Bodil:

skriven

Så kul att höra, det är alltid kul när man får beröm. Förlåt att jag inte har hört av mig. Idag har vi varit på begravning och det känns faktiskt skönt.

Ha det bäst systra mii, kram

2 Julia:

skriven

Hej gumman! Det är alltid skönt när man får beröm för sin insats, det behöver man!

Jag vet att det kommer ha sina fördelar med kejsarsnitt också, jag blev bara så paff. Det kommer bli bra när det väl har sjunkit in. Det konstiga är bara att när jag var gravid med Sanna så önskade jag nästan ett kejsarsnitt för jag var så rädd för förlossningen. Men den här gången har jag sett fram emot det för jag tyckte det var så häftigt. Det är bara snurriga känslor just nu ;)

Jobba nu lugnt gumman! Stor kram!

3 Lena:

skriven

Hej vännen :)

Efetrsom jag känner dem du jobbar med så förstår jag att de tycker det är skönt att du kommit till dem :) Det är ett tufft jobb ni har.

Såklart att föräldrarna uppskattar dig, det märks så tydligt när man får saker ordentligt gjorda.

Så ta åt dig vartenda dugg!



Kram Lena

Kommentera här: