Heeejjjjjj

Här leker livet, som vanligt i 180 knyck...
Jag har varit ledig i mellandagarna och jobbade några timmar i måndags, sen i onsdags och på torsdagen började jag riktigt. Med råge kan man säga, vi var tre som gjorde fem personers jobb. Det kändes kan man säga... I går, fredag, var vi fyra som gjorde fem personers jobb och det gick lite bättre.
Men nu är jag trött.
Jag har fått papper på att jag kommer vara där fram till 22/5 och det känns så skönt, mina arbetstider kommer vara 7-13.30, helt perfekt. Så det är 75 %, lönen kanske inte är super men va fasen, det är ett okej jobb.

Planerna för helgen är inte så många, ska försöka att komma iväg och handla något mer till lillefar som fyller på tisdag. Min lille plutt blir tre år, fattar inte vart tiden tar vägen...
Den store blir ju tolv i februari...

Annars är här lugnt, har pysslat med lite kort under ledigheten, det är ett gift när man väl börjat.

Puss och hej, leverpastej
1 Bodil:

skriven

Grattis till R på 3 årsdagen! Hurra hurra!!!

Grattis kramar från Orust:)

2 Julia:

skriven

Många grattiskramar till Robin på treårsdagen!

3 Cecilia:

skriven

Vad härligt med jobbet Annica - och Grattis här igen Robin på treårsdagen, hoppas du hade en toppen födelsedag



kram kram

4 Cecilia:

skriven

Vad härligt med jobbet Annica - och Grattis här igen Robin på treårsdagen, hoppas du hade en toppen födelsedag



kram kram

5 Bammie:

skriven

Oj vad fort tiden går är han redan 3 år!!!

Hoppas att allt är bra med er.

Kram till er alla

Kommentera här: