Tyst

Här har varit stilla ett bra tag nu, men jag har inte hagft ork till att skriva...
Har haft tusen saker i huvudet och eftersom jag inte varit van vid att jobba så tidiga dagar så stupar jag i säng vid nio på kvällen. Dessutom sover lillefar orolig så det stör ju mig oxå.

Igår fyllde stora grabben 12 år, fattar inte varit tiden tar vägen, jag är ju inte en dag äldre än 25, eller???
Det han önskade sig är en ny telefon och han har fått ihop 850 kr och det är bra. Så på fredag ska vi nog ut och se om vi hittar en sån som han vill ha.

Nu ska jag snart sätta mig i bilen och köra tre grabbs till ett inlinesställe.

Så tack för idag....
1 Jessica:

skriven

Nä, du är inte en dag äldre än mig Annika! Skönt att höra från dig, så man vet att du lever. Tänker på dig ganska ofta, det var länge sedan vi sågs nu. Jag går inte upp tidigare än vanligt men somnar SENAST nio på kvällen, o drömmer om sjuka människor. Helt galet vad påverkad man blir! Sköt om dig! Kram

2 Jessica:

skriven

Ojdå, 21 år sedan... tänk vad mycket du har hunnit vara med på under de åren! Men som sagt, du är inte en dag äldre än mig ;-)Allt väl med dig? Hade varit kul om vi kunde ses i vår... kanske kan ta en slottskogen när det fina vädret kommer. Hur går det på jobbet? Kram

Kommentera här: