Mycket har hänt men ändå inget...

Det har varit en tuff vecka, barnen har börjat skolan och det är bra. Men mindre bra är att de två små lämnar jag halv sju, börjar sju. Jag cyklar till jobbet och det är skönt. Mindre skönt kanske när man ska hem men vad sjutton, motion har inget dött av.
Mannen min har börjat praktik på partillebo, det verkar kul. Skönt att han fått något att göra. Han börjar oxå sju och slutar fyra, mån sex och fre två. Jag slutar halv två så jag hämtar barnen kl två. Skönt att inte ha sena eftermiddagar.

Annars inget nytt under solen.

Idag har E spelat match, det gick sådär, de förlorade med 5-3. E stod i mål och var duktigt, men det hjälpte inte riktigt.

Nu ska jag röja lite innan det är LÖRDAGSMYS.... Vi kör med det ist för fredagsmys...*ler*
Undra om det är något vettigt på tvn, annars läser jag en väldigt bra bok....

Ha en skön kväll,
/Tjing!!!

Kommentera här: