Lördagkväll

Nu är det lördagkväll och jag skriver igen. Känner att jag behöver göra något
men vet inte vad. Tittar på Made in america och ska snart titta på sommarkrysset,
Ledin ska ju vara med. Skulle vilja ha hans senaste, får se om jag skaffar den.
Jag har ont i mitt finger, vänster pekfinger , min högra tumme värker oxå ibland.

Vet inte om jag har skrivit det men jag har varit och tagit prov igen, då låg värdet
på 102. Inte bra men bättre än det varit. Och nästa onsdag (9/9) ska jag till hud
och kolla mina märken. Får se vad de säger.

Veckan som kommer är lite full, sessan ska börja dansa på måndag, E har träning
på tis och tors och därimellan ska man hinna med allt annat. Den store vill bli
körd hit och dit och den lille behöver oxå sitt.... men man hinner med det...

Nu ska jag se om jag inte kan natta kidz för att sen slappa framför dumburken
med godisskålen...*ler*

Tjing!!

Kommentera här: