Kaos...

Hela mitt inre är kaos känns det som. Jag fryser och är varm om vartannat, kan inte riktigt tänka en klar tanke...
Vad är det som gör att man känner så här?
Jag kan inte göra mer än vad man gjort och är inte det tillräckligt så vet jag inte.
Det är iaf många tankar som kommer...
1 Jessica:

skriven

Ledsamt att läsa att du mår dåligt. Hemskt med din mormor, hoppas det går bra. Jag förstår precis hur du känner, jag känner likadant för min farmor som fått bröstcancer.



O det där med att räcka till... ja du... jag känner aldrig att jag räcker till och jag har bara två barn. Det är tufft, men man får suga åt sig och njuta av alla underbara stunder man har tillsammans. Då kan man försöka ta fram dem när det känns jobbigt. Hoppas du hittar ett jobb snart!

2 Bodil:

skriven

Vännen!

Du vet var jag finns om du vill och orkar.

Kram

3 Julia:

skriven

Hej gumman! kom nyss hem så jag har inte hunnit vara inne och läsa hos dig. Ville bara skicka en stor varm kram och hoppas att du känner dig bättre snart och att mormor kryar på sig!

Stora kramar gumman!

Kommentera här: