För 6 år sedan

Idag just nu, för 6 år sedan så förberedes jag för operation. Tankarna snurrade om var det var för liten skrutt som skulle titta ut, jag låg på operationsbordet och berättade att vi hade två grabbar som väntade hemma. Var skitnervös och klockan 9,01 tittade lilla dockan ut eller rättare sagt blev dragen ut. Alla fick tårar i ögonen när det var en liten tjej. Vi fick låna telefonen på uppvaket (jag var vaken men fick ligga där en stund) och ringa hem till mormor och grabbsen, de blev såååå stolta. Lilla sessan som nu är stora damen och gick till skolan med våfflat hår, nagellack och lite smink (fick det i present) och de skulle ta skolkort idag.
Usch, stoppa tiden jag vill kliva av, tänk 10 år till så är det stora barn vi har, med viljor utav stål och humör som kan driva en till vansinne.... *ler*


GRATTIS MIN ÄLSKADE LILLA DOCKA
1 Bodil:

skriven

Grattis lilla dockan!!!

Kramar i massor

2 Lena:

skriven

Jaaaa, må hon leva Jaaa, må hon leeeva ut i hundrade år.....

Hurra hurra hurra hurra!!!



Kram lilla Ronja!

3 Cecilia:

skriven

Grattis och hipp hurra kommer här nerifrån backen, en dag försent - men bättre sent än aldrig...



många kramar stora Ronja-damen

4 Julia:

skriven

Lilltjejen... Uj vad fort det går!

Hur är det med er gumman?

Stor kram!

5 Julia:

skriven

MM, det var en god pizza! Fast den var ju gjord på köpebotten och så... Men det är en rolig sak att göra tillsammans, även fast sanna är såpass liten så tycker hon det är kul att hjälpa till.

kram

6 Bodil:

skriven

Hej gumman! Tänkte att jag skulle ringt dig igår men som du skrev, det går i 180. Annars är allt bra med oss. Nu ska jag skynda mig ut med lillfia till bussen och sen ska jag åka till jobbet.

Ha en bra onsdag.

Kram :-)

Kommentera här: