Lite pyssel

Har fått gjort lite kort som jag tänkte ge till mamma (hon skickar kort till höger och vänster)

 Så här blev de.
1 Cissi:

skriven

Åh, så fina kort du har gjort vännen! Du är superduktig! Vad roligt att för den som får dem att de är hemmagjorda! Stort värde!

kram från mig i Norge

2 Julia:

skriven

Superfina! Du är så himla duktig!

Kram!

3 Jessica:

skriven

Vilka fina kort!!!! Jag älskar att göra kort men hinner aldrig sådan nu för tiden. Vanligtvis har jag så mycket ideer att jag aldrig någonsin kunnat göra alla. Nu är det idetorka men förmodligen lika bra det eftersom tiden inte finns. Antar att ideerna kommer tillbaka när man lugnat ner sig lite.



Du har inte funderat på en egen liten firma? En "hobbyfirma" där du säljer kort, pyssel osv. Du är ju jätte duktig på att sy. Du kunde haft en hemsida och sålt lite på tradera. Jag tror det hade kunnat fungera super för dig!



Tack för kommentaren om läraren... jag behöver all pepping jag kan få. Hoppas rektorn är neutral och inte en sådan som står bakom sin personal oavsett.



Kram

4 Jessica:

skriven

Ja precis, inte går jag och satsar stenhårt på MVG i gympa när jag är smidig som ett kassaskåp och har sveriges sämsta kondition. Men om man vet att man kan... nä du verkar vara läraren som favoritiserar tjejerna som sitter o chattar halva lektionen.

5 Bammie:

skriven

Halloj. Vilka fina kort du gjort. Välkommen in i kortträsket. Du får komma hit och stämpla/göra kort snart. Ha det gött.

kram

Kommentera här: