Lite upp och ner

Idag är en sån däringa dag då man inte vet vart man ska börja...
Det började imorse då min mamma, som är i tyskland, ringde och berättade att mormor var sämre. Förstod på henne att det inte kände okej att vara så långt bort, men vad göra.
Efter halva dagen fcik jag dock besked om att mormor var bättre, men inte bra.

Har iaf fått sytt en dräkt till Robin som han ska ha på maskeraden, svor några ramsor åt maskinen, inget är mitt fel:)) Men till slut blev vi kompisar igen jag och min symaskin.

Ronja hade en ide om vad hon skulle vara men när hon såg Robins så ville hon oxå ha en sån. Så det får bli det men i annan färg.
Nu blev ni nyfikna va??? Bild kommer snart.

Nu är det dags att ta på sig efter att ha färgat håret och duschat.
KRAM

****"""
1 Bodil:

skriven

Fyyyy på dig, man kan väl inte få hålla oss så på sträckbänken? Hoppas att det är bättre med mormor, tänker på dig ofta och du vet var jag finns om behöver.

Ha nu en trevlig lördagkväll.

Krammmm

2 Julia:

skriven

Hoppas innerligt att mormor snart blir bättre igen! Och ja, jag blir gruvligt nyfiken ju!

Du är utmanad på min blogg!

Kram!

Kommentera här: