Långtråkigt..

Jag måste vara en väldigt tråkig person, jag har väldigt tråkigt...:( Sessan är på rymmen med mormor och E är sjuk och lillefar springer runt och gnäller och ska ha, ha, ha,... allt han inte får...
Jag har varit hemma idag för jag har ont i en axel, sen är E sjuk som sagt. Feber, ont i halsen och allmänt kass. Hoppas det går över snart.

Annars händer det inte så mycket, kan inte göra så mycket med en axel som inte riktigt vill vara med. Dock bättre idag än igår.

Summa, summarum, tråkig dag idag...

En bra sak är att fk betalar ut mina pengar imorgon :)))
1 Bodil:

skriven

Gumman!
Det är ju tråkigt att du och E inte mår bra.=(
Kul att du får dina pengar iaf.
Kram=)

2 Bammie:

skriven

Jaha sjukdomar hos er också. Ja, vad jag förstår är det ganska vanligt just nu och helst kräksjukan i omgångar. Hoppas att ni snart är friska igen.
kram
Bammie

Kommentera här: