Idag har jag

förutom att slå in frökenpresenter, sytt mig en kjol. Blev nöjd...
Jag sydde en kjol och tunika till sessan i helgen, nu håller jag på med en dockklänning. Är himla kul att sitta och pyssla, skulle dock vilja ha mer ordning och utrymme men det blir bra ändå.

Har även stekt ett lass med plättar för de små ska på utflykt imorgon.
1 Bodil:

skriven

Hur f*n hinner du allt människa???



Men jag tycker om dig iaf. Hoppas att vi snart kan ses. Kram=)

2 Cecilia:

skriven

Vad duktig du är på att pyssla och knåpa ihop saker. Så fina fröken-presenter längre ner såg jag...förstår att de måste blivit superglada för sina presenter.



Själv fick jag lugnt gå och köpa presenter till Gustaf och Emmas fröknar, de slutar ju också på sitt dagis nu....spännande med nytt till hösten.



kram kram

3 Julia:

skriven

Hej gumman! Har du brodyr på din symaskin?

kram!

4 Julia:

skriven

Hej gumman! Klart vi kan! Fast nu jobbar jag varje dag mellan åtta och två. Så antingen på eftermiddagen eller i vecka 28 då jag är ledig. Sen jobbar jag v 29 igen och sen ledig 30-32. kram

5 Julia:

skriven

Hej igen!

Sanna har nog fått vattkoppor. Avvakta lekträff kanske?

kram

Kommentera här: