Utmaning

Jag har blivit utmanade av Julia:

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns (fanns, eftersom klockan är snart tio redan) på din Att-göra-lista idag?
1 Umgås med familj
2 Ha tålamod
3 göra halsband till klänning
4 sy örngott
5 sy färdigt klänning
Har gjort 1, 3, 4, 5 (tålamodet har varit lite si och så)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hu, ja vad jag gjorde??? Jag jobbade på en montessoriskola och trivdes jättebra. Idag var dagen innan min 26 årsdag.

Vilka platser har du bott på?
Jag har bott i Mölnlycke, Partille, Hisingen, Partille igen, på Orust på åtta olika adresser och slutligen Partille igen....

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1.  Unna hela familjen en massa saker
2. Skänka pengar till forskning
3. Köpa ett stort hus
4. Ny bil
5. Ja det är så mycket pengar så man kan inte tänka


Ja vilka ska man utmana?? Bodil, Cecilia, Lena, Bammie

1 Bodil:

skriven

Grattis!!!!!!!

Hade tänk att komma ner men tyvärr så får vi ses en annandag.

Ha en bra födelsedag.

Kram=)

2 Bammie:

skriven

Stort grattis på din födelsedag!

Hälsa alla.

Jag har antagit utmaningen.

Kram Bammie

3 Jenny & Benjamin:

skriven

Hej gumman.

Jag hoppas du har en riktigt bra födelsedag.

sitter uppe i stugan och har fixat bredband hit just idag (har jäktat maken lite så jag säkert kunde gratulera dig på födelsedagen).

Många kramar från oss.

4 Cecilia:

skriven

Nu har jag svarat på din utmaning... :)



kramis

Kommentera här: