Min födelsedag

Idag har jag blivit ett helt år äldre, nämligen 36...
Jag har fått tavlor som barnen målat och 600 kr på kappahl, fick även en skjorta som mamma köpt och som inte passade mormor. Hon skulle lämna tillbaka den men kom på att jag kunde prova den och ja den passade.
Annars har dagen förflutit lugnt, mamma och mormor var här på lite kladdkaka och en hel del har ringt.

Nu funderar jag på att läsa lite och sen sova, tidigt men barnen sjöng för mig klockan halv sju i morse..:)
1 Jessica:

skriven

GRATTIS!

2 Lena:

skriven

Jaaa, må hon leeva

Jaa, måå hon leeva..... uti hundrade år!!!



Hurra Hurra Hurra Hurra!



Kram i efterskott!

3 Jessica:

skriven

Åh vilken fin makeover! Hur gick det på tradera?

4 Cecilia:

skriven

SuperGrattis på födelsedagen så här lååångt i efterskott...



mångar kramar Cecilia

5 Julia:

skriven

Tack gumman! Och krya på dig!

kram

6 Bodil:

skriven

Jag har utmanat dig. Kram

Kommentera här: