Bildbevis

Ja, Bodilvännen du har rätt..:)

Jag har  .....(Inte världens bästa bild men)
1 Jessica:

skriven

OJ! Wow, att du vågade! Du passar fint i rött, jag inspirerad... vågar inte klippa, men undra om jag inte ska ta o färga mitt hår imorgon....

2 Bodil:

skriven

Jaha, då var du korthårig igen då. Det var jättafräckt. Kram vännen=)

3 Cecilia:

skriven

Men wow vilket kortis hår - tufft och fin färg... :)



Håller tummarna hårt, hårt angående jobbet.



kram från ravinen

4 Lena:

skriven

HEJ! :o)



så det är dags för lite höstförnyelse :)

Ser lite dåligt på bilden men du är säkert jättefin, allt klär en skönhet :)



Kram!

5 Julia:

skriven

Hej gumman!

Snajsig färg! Snyggt med kort lugg, men jag ser inte om du har klippt resten av håret också. mer bilder gumman!!!!!

kram!

Kommentera här: