Tiden rinner iväg...

Himmel och pannkaka vad tiden rinner iväg, redan 2 maj.. Fattar inte, jag vill få gjort massor men hinner inte med. För är det inte disk, tvättning, städning så är det ungarna som behöver hjälp med något. Det känns som man aldrig blir färdig med någonting..:(
Nu ska jag väcka min killar och sen sak jag ta på mig och småtrollen för vi ska handla lite, idag ska vi få besök nämligen. Bodil och hennes töser kommer en sväng, eller en tös för den stora vill bli avsläppt vid Allum.

Tjingeling...
1 Bodil:

skriven

Tack för en trevlig dag hos er. Hoppas att vi kan ses snart igen. Ja, vi ses på vårruset.
Kram på er!

2 Lena:

skriven

jupp, Swisch, Swosch så är det skolstart igen och höstterminen tar sin början :)

Kram på dig!

3 Bammie:

skriven

Hej hopp. Det var längesedan det var 2a maj. :)

4 cissi:

skriven

Jag har en utmaning till dig, kika in på min blogg vännen. Känn inget tvång, men var lite roligt
kram

5 Bammie:

skriven

Men hej hopp igen du ligger efter ganska mycket kan jag säga. Vad händer i ditt liv?
Kram Bammie

6 Jenny m Benjamin:

skriven

Hej gumman! Hur är det med dig?
Du, jag har en kompis som eventuellt är intresserad av att köpa en billig sjal så jag tänkte bara kolla om du använder din eller om du vill sälja den och vad du skulle vilja ha för den i sådana fall. Men vi hörs av :)
Kram från oss.

Kommentera här: