Hej svejs

Idag har mammatjejerna varit och hälsat på och det var liv i luckan ett tag. Men det gör inget för det var himla trevligt. Fyra små troll och två lite större gör att det blir livat. Vi åt baugette och sen ananskaka med glass. Det blidde en kaka över så när mammor och barn hade åkt hem sa jag till killarna att nu åker vi till gamlamormor och gamlamorfar, vi tog med oss kakan och köpte glass på vägen. De blev jätteglad över att vi kom en stund och jag tror jag lättade på mammas samvete lite genom att åka dit. Nu är vi hemma igen och det har åskat och regnat en del, men nu är det lugnt. Jag sitter och klurar på vad jag ska sy härnäst.
1 Jenny & Benjamin:

skriven

Tack så mycket för idag. Det var jättekul att ses igen (och kakan var supergod - jag är fortfarande mätt. Ja nästan i alla fall för chipsen jag käkade för en stund sedan hade nog inget med saken att göra ;) )
Vi ses på ena eller andra sättet i höst också.
Kramar från oss.

2 Bammie:

skriven

Vad skönt för mamma att du åkte till mormor och morfar en sväng. Säcker roligt även för dem att få ett besök med god kaka.
kram till er.

Kommentera här: