Sportlov på gott och ont

Nu har barnen sportlov och de har lyckats driva mig till vansinne redan. Jag vet inte vad jag gör för fel men något fel måste jag göra. Det kommer inte fungera att ha dem hemma i x antal dagar till. Vädret är ju inte så bra heller, så man kan inte skicka ut dem.
Vi hade besök förut men inte kunde de uppföra sig då heller, känner mig helt värdelös..:( Fattar inte vad man gör för fel, man grejar, man plockar man pratar, man skriker, man hotar med att de ionte får göra saker men inget biter, inget...
Nu ligger lillefar och sover, men då ska de ha väckt honom men att springa runt och skrika sig hesa. De har dessutom varit inne och hoppat i vår säng, vilket de inte får och de vet de.

Barn är underbara - när de sover....

1 Anonym:

skriven

JO!
Skicka ut dem vännen,inte är vädret så dåligt att de inte kan vara ute ett tag. Sen kanske de uppför sig bättre när de är inne om de deporteras ut i kylan en stund :)

/Lena

2 Bammie:

skriven

Två barn räckte för att göra mig tokig ibland så jag har full förståelse för hur du har det. Att du orkar!!! Jag beundrar dig för det.
Kram till er alla

Kommentera här: