Läääännnggggeeeee seeeennnnnnn

Ja, nu är det väl hundra år sedan jag uppdaterade och det har hänt massor på vägen.
Jag har fått ett vik inom barnomsorgen, tre månader till att börja med så får vi se sen. Ja, de som vet om det andra jag pysslade med får hålla till godo att jag inte berättar om det här, men jag kan säga som så att det var inte min grej...*dubbelsuck*
Jag har varit förkyld så gott som hela hösten och och nu inför jul är väl inget undantag. Vi har haft en jobbig vecka med magsjukebacillusker och febervariant. Så vi kom inte iväg till svärisarna som tänkt var idag, utan det får lungt vänta. Imorgon julafton ska vi vara hemma och bara vara, ska göra ett riktigt ryck snart och se till så allt är ordning för att bara vara. Sen på juldagen ska vi till mormor för hon fyller jämnt (viskar 80 år) och på annandagen till min mamma, om inte sjukdomar sätter käppar i hjulen för oss.

Ska försöka bli bättre på att uppdatera, men det finns inte så mycket tid kvar när man jobbar och har fyra troll plus allt man vill hinna med att göra.

Jag önskar alla EN RIKTIGT GOD JUL...:)
Stor kram från pysselmamman
1 Jenny & Benjamin:

skriven

Hej gumman. Skönt att se ett livstecken från dig igen ;)
Grattis till jobbet och hoppas ni får en riktigt skön julhelg.
Kramar från oss.

Kommentera här: