Välja mellan pest eller kolera

och jag vete hundan vad jag väljer. Som ni alla vet kraschade vår dator och vi skaffade en ny (begagnad från stället där vi lämnade in den andra för felsökning), tror ni inte den också har fått sig en knäpp.
När man startar den får man felmeddelande och nu har nätverkskortet lagt av så man kommer inte ut på nätet. Vi har fått tråkla fram vår superdupergamla dator och där funkar det. Så imorgon ringer jag dem igen, har pratat med dem idag om att vi inte är nöjda och fick då till svar att ta hit den så får vi kolla. Så imorgon ska jag ringa, arg som ett bi och kräva att de lagar den på stuts och om de inte kan det vill jag ha pengarna tillbaka och åka och köpa en annan. Så Det Så.....
1 cissan:

skriven

Men vännen! Vad otur du har... Tråkigt att det inte funkar när man betalt massa pengar för en dator... Den skulle ju helst hålla mer än en vecka då. Förstår att du är arg och upprörd!
Lycka till med samtalet.
kramar från mig

Kommentera här: