Grubblerier

Något som jag går och grubblar över är, och jag har skrivit om det förut, varför det känns som om man är ensammast i världen. Det är ingen som ringer för att höra hur det är, det är bara jag som ringer till folk och så har det alltid varit ända sen jag var liten. Förlåt mitt gnäll, men jag vill bara få skriva av mig.
1 Bammie:

skriven

Men lilla vän vad tråkigt att du känner så. Du som är värdens goaste tjej skall inte känna på det sättet.
Om du vill får du gärna komma och hälsa på mig någon dag. Vi kan titta på mitt pyssel om du vill.
kram från mig

2 Lena:

skriven

Nämen annica!
Du är ju kanon goaste superduper tjejen :)
Men jag förstår vad du menar och vi har ju pratat om det där förr, du och jag.
Kram!

3 cissan:

skriven

ville bara skriva kram till dig... du ær så go!

4 Julia och Sanna:

skriven

hej gumman!
Nu när jag såg att du skrivit i min blogg kom jag på att jag glömt ringa dig. FÖRLÅT! Vi hade en helt vansinnig dag på jobbet i torsdags och sen var jag bara hemma och sov och sen tillbaka till jobbet. Helgen har bara svischat förbi. GRATTIS till jobbet! När är det du börjar? Den här veckan ska vara lugnare så om du har tid så slår jag dig en signal. Du kan väl messa när du har tid? Förlåt igen, jag är jätteglad för din skull! Stor kram vännen!

5 Cecilia:

skriven

Vill skicka lite kramar till dig. Förstår vad du menar, men vill bara säga att du är en härlig och stark tjej, stå på dig bara och var dig själv.
Grattis till jobbet - underbart att du fått jobb.
kramar till dig

Kommentera här: